Food rady?

by - júna 29, 2017

Dnes tu máme 5 pravidiel Zdravo jesť- zdravo žiť aj s mojím okomentovaním. Totiž, tieto pravidla by sa mali dodržovať ak chceme byť krásni a zdraví. No ale ja s mnohými pravidlami nesúhlasím. A určite aj vy máte na ne svoj názor. To bol mini úvod a teraz poďme do toho:



1. JEDZ PRAVIDELNE.
    Ak vynecháš raňajky, obed alebo večeru, priberaniu nezabrániš.
Tvoj organizmus nieje hlúpy, naopak, je opatrný. Ak mu budeš dodávať málo jedla, zo strachu pred nedostatkom ho začne ukladať do zásoby! Jesť pravidelne päť ráz denne je to najlepšie spaľovanie!


My comment: Chápem, že jesť pravidelne je dôležité, ale koľkokrát aj ja nestihnem raňajky. Jesť päť ráz denne znamená mať raňajky, desiatu, obed, olovrant, večeru. Na to nemá každý čas! Aj keď raňajky by ste nemali vynechať, je to najdôležitejšie jedlo dňa. Ja jem podľa chuti alebo ako stíham. Väčšinou u mňa prevažuje chuť! 😋😋💕


2. JEDZ VŠETKO.

Mliečne výrobky, cestoviny, mäso, ovocie, zeleninu, pečivo!
Tvoja strava musí byť pestrá a vyvážená, aby telu nič nechýbalo. Ak máš chuť môžeš si  (z času na čas) dopriať kus čokoládovej torty či tanier hranolčekov!

My comment: Jesť všetko nieje vždy ľahké, najmä, ak to čo máte zjesť vám nechutí. Poznám to ani mne nechutí všetko. Najviac mám problémy zo zeleninou. Ak máte aj vy takéto podobné problémy, snažte sa ich aspoň trochu prekonávať ( ale nie tak, aby vám bolo nevoľno!). No, ale tá posledná veta ma vytočila najviac...že vraj ,,z času na čas". Ako som už napísala, vyberám si  jedlo podľa chuti...ale samozrejme aj s rozumom. Častokrát, keď jem sladkosti nemyslím na to aké to môže mať dôsledky... Čo už, to som proste ja. 😊💕😋



3. VEČER JEDZ NIEČO ĽAHKÉ.

V noci tvoje telo nevynakladá takmer nijakú energiu.
Radšej si dopraj viac na raňajky ,, jedlo kráľov" a výdatný obed, čiže ,,jedlo princov". Večera by mala byť ako, ,,jedlo chudobného"!.

My comment: Ale to je škoda, ja sa práve večer pred spaním napchávam, ach jaj...😁 Ale niekedy ani večeru nemávame, ako stihneme. Čo ja len budem robiť, ja to bez maškrtenia po večeri nevydržím...😉💕

4.ZAKÁŽ SI MAŠKRTENIE.

Balík čipsov hodinu po obede! Alebo tabuľku čokolády tesne pred večerou... Chrumkanie tyčiniek či čipsov, alebo sladkostí vyradí tvoj apetít z pravidelného rytmu - nebudeš vedieť rozoznať, kedy si naozaj hladná/ý.

My comment: Tak toto je pre mňa fakt výzva...že ZAKÁŽ SI MAŠKRTENIE...pff. Hoci to nie je správne, ale po obede sa vždy napchávam. 😁💕 Ja si proste neviem pomôcť. Som beznádejný prípad. A to, že nebudem vedieť kedy som hladná a kedy nie nemám odskúšané...Ak viete niečo viac, môžete mi o tom napísať do komentárov...budem rada. 💞😏💕

5.JEDZ POMALY.

Jedenie by malo trvať minimálne pol hodiny.
Ak chceš, aby ti dobre trávilo, musíš jedlo dôkladne požuť. Zapamätaj si čím rýchlejšie ješ, tým rýchlejšie vyhladneš.

My comment: S týmto výnimočne súhlasím. Ja tiež zvyčajne jem pomaly, hlavne keď si to chcem poriadne vychutnať. Samozrejme, keď sa niekde ponáhľam tak to do seba iba tak nahádžem. Posledná veta v päťke je pravdivá. Mám to odskúšané, ale to asi každý, aj vy, len ste si to doteraz neuvedomovali.





Tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám príspevok páčil.
                         AHOJTE. 😘💕😘💕
 



You May Also Like

1 komentárov

  1. Len tak pre poriadok, tie rady sú z knihy Príručka pre dievčatá. Ale tie komentáre k nim sú z mojej hlavy. 😘😊😁


    OdpovedaťOdstrániť