Cestovateľský denník -Bulharsko -Deň 1.

by - septembra 08, 2017

Je koniec prvého školského týždňa a je to už takmer 2 týždne do zadu čo sme boli v Bulharsku. Skvelá dovolenka, naozaj. Krásna pláž, hotel, perfektné jedlo a hlavne úžasné zážitky! 😊
Som rada, že som začala písať aj Cestovateľský denník (exkluzívne pre môj blog). Toto je prvý diel, prvej série (daľšie budú vychádzať postupne) tak dúfam, že sa vám bude páčiť a aj tie ostatné, ak budú dobré ohlasy budem veľmi rada a samozrejme budem pokračovať.
Príjemné čítanie môjho Travel diary. 😊😘

24.8.2017

6:39
A je to tu. Môj oficiálne prvý zápis do Cestovateľského denníka.😊 Z názvu už je vám asi jasné, že ideme do Bulharska. Veľmi krásne miesto na letnú dovolenku.💕 Budeme tam 8 dní. A ja vám budem zapisovať všetko čo sa za tie dni udeje. ♡♥♡ Príspevky budem písať na dovolenke ale dám ich na blog až keď sa vrátime domov (vrátane tohto). Strašne sa teším a dúfam, že sa vám môj Cestovateľský denník bude páčiť.
♡♥♡

Vstala som 6:30 a už je 6:51 ako ten čas rýchlo beží. Som hladná čiže sa idem najesť (aké prekvapenie, to ste nečakali, však?)

7:49
Práve som dojedla. Mala som len  čokoládové mušličky a mlieko, verte mi alebo nie, som najedená. Teraz sa ideme pobaliť.

9:00
Balenie je v plnom prúde. Ja som taká šikovná, že som si rozbila svoje jediné hodinky (boli také obyčajnejšie, nie nejaké za 100 €, našťastie). Spadli mi na dlažbu v kuchyni. Ach jaj! 😓😒 Však snáď ešte nejaké budem mať. Len ma trochu mrzí, že ma dnes nebudú sprevádzať.😢

10:32
Ja už som pobalená. A čo teraz? Teraz sa budem len tak poflakovať.😋
P. S. Nič zmysluplnejšie ma nenapadlo. ♥♡♥

12:59
Už balíme posledné veci, obliekame sa a kontrolujeme. Áno veru tak, už sa chystáme na odchod, na letisko. Hrozne sa teším. Dúfam, že sa všetko podarí.😉 A vy budete so mnou na každom kroku. ♡♥♡

13:48
Už sme naprataní v aute aj s kuframi a taškami.  Práve mierime na letisko. Možno sa  ešte zastavíme v Lidli pre nejaký ten ,,snack". Ešte sa ozvem.

13:55
Už som to chcela vypnúť keď sme zrazu stretli celý kŕdeľ motorkárov (ak sa to dá tak povedať). Motorky rôznych farieb, veľkostí. Motorkári všetkých vekových kategórii.😮  Luxusné motorky a dokonca aj jedna štvorkolka.😎

14:12
Teraz mamina hovorí, že vraj to bol pohrebný sprievod (tí motorkári).😶😧 Vpredu a vzadu boli ešte veľké čierne autá jedno, že vraj viezlo truhlu. To je nonsens.😃

15:45
Nakoniec sme sa pre ,,snack" zastavili v Tescu. Ja som si kúpila slaninové rožky a ešte moje obľúbené žuvačky bez ktorých by som nemohla cestovať.💕😋
A teraz ideme rovno na letisko.

19:04
Sme v lietadle a presúvame sa do Bulharska. Prepáčte, že som nenapísala skôr ale na check-inu bola dlhá rada a potom ešte tie ďalšie letiskové, nebol proste čas. Mali by sme prísť o 20:50 bulharského času čiže o 19:50. Potom ešte napíšem. 💕

You May Also Like

6 komentárov

1. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/livinglikev (follow me, I follow back :) )

2. Čokoládové mušličky jsou klasika :) v Bulharsku jsme letos také byli, akorát ta cesta byla poněkud dobrodružnější, jeli jsme na vlastní pěst, kamarády okradli o mobil a foťák. Málem jsem zešílela, když nás vezli divní taxikáři, kteří jeli 100 za hodinu i v místech, kde se mělo jet 40, no, někde hrůza hrůza... ale jinak výlet stál za to :)

Jinak jestli můžu poradit, to písmo se celkem špatně čte tím jak je moc zdobené a nepodporuje českou diakritiku, takže písmena s háčky a čárkami se ti hází do jiného fontu a kazí to dojem ze čtení. Pod tím podpisem máš zbytečně velkou mezeru, než se člověk dostane ke komentářům. Ale to bude těmi začátky, myslím, že na to vše časem přijdeš :) Jinak ale fotky jsou pěkné, ty nápisy v písku se mi vždycky líbily, ale nějak jsem si je sama nikdy nevytvořila :D :)

1. Ach to je ale rozisiahli komentár. 😀 To pismo chcem uz dlhsiu dobu opravit ale nejako som sa k tomu nedostala, dakujem za pripomenutie. Dobrodruzstvo...cesta bola super, viem ze to nieje nic neobycajne ale menej je niekedy viac...a toto je len prva cast takze este uvidis...teda este sa docitas😀. Som rada ze sa ti fotky pacia :) Ale s tou medzerou naozaj neviem čo urobiť.

Uf, mame to zasebou. Dakujem za pekný komentar aj za rady. Ak sa mi podari urcite ich co najskor opravim. Mile ,,kritiky" od milich ludi posuvaju clovek vpred. Vdaka.

P.S. Ospravedlňujem sa za pravopis, písala som to narýchlo.

2. Nemáš zač, člověk se s blogem pořád učí něco nového i po letech blogování :)